fbpx
jak zhubnout pro začátečníky

Jak zhubnout pro začátečníky aneb hubnutí 1.0

Článek jak zhubnout pro začátečníky je přesně to, co potřebuješ vědět, pokud jsi se rozhodla se sebou něco udělat. Chápu, hubnutí může být frustrující záležitostí. Jestliže s ním právě začínáš, nejspíš ani nevíš, co vlastně dělat protože každý radí něco trochu (nebo hodně!) jiného. Taky není zrovna příjemné slyšet poznámky o tvých “buclatých tvářičkách” apod., co si budeme povídat.

Nejspíš jsi natěšená najít nějakou jiskřičku naděje, uvidět to světlo na konci tunelu.

A já pro tebe mám dobré zprávy: pokud jsi v hubnutí ZAČÁTEČNÍK, výsledky se dostaví velmi RYCHLE!

Tedy, pokud ve své životosprávě uděláš patřičné změny.

Tenhle článek je jak pro začátečníky, tak i pro ty, kteří už pár diet vyzkoušeli ale nikdy se s nimi daleko nedostali. Takže:

Jak zhubnout pro začátečníky a “falešné” začátečníky:

Meta č.1: NASTAVENÍ MYSLI

Překvapuje tě, že jsem nezačala mluvit o tom, jak musíš hned držet dietu? To je ale zápletka! Ne, se vší vážností, první věc, která potřebuje práci, aby si začala hubnout, je tvá hlava. V mysli začíná hubnutí pro začátečníky i pro kohokoli. Nemůžeš to totiž jen CHTÍT, musíš po tom TOUŽIT. Mít silnou touhu zhubnout. Tato touha způsobí, že budeš jednat a jak budeš jednat stále více a více, výsledky se dostaví. V tomto případě – tuk zmizí.

A tím, že budeš jednat, mám na mysli, že musíš shromažďovat informace a podle toho provádět změny. Je však jedna věc, před kterou tě musím varovat… Dokážeš si představit, jak se díky těmto změnám budeš cítit? Je to takhle: najednou budeš dělat něco, na co nejsi zvyklá. Všechno kolem tebe bude jako cizí jazyk. Dokud se změna nestane trvalou. Tato nová realita hubnutí bude mimo komfortní zónu jak tvého těla, tak tvé mysli. Tvému nitru se to nebude líbit. Tvé podvědomí ve skutečnosti začne šílet.

Ale neboj se. To je normální! Musíš si stále říkat, že je to v pořádku. Že jsi v pořádku Že tohle je tvůj nový normál. Že si to volíš. Pro začátečníky, kteří chtějí zhubnout, je změna myšlení stejně důležitá, jako změna ve stravě a zvýšení pohybové aktivity. Jestli ne více.

META č.2: VÝŽIVA PRO ZTRÁTU VÁHY (PRO ZAČÁTEČNÍKY)

Slovo dieta má negativní pověst, všimla sis? Ale ve skutečnosti to znamená jen jídlo a pití, které někdo konzumuje. Každopádně se mi výraz výživa líbí více. Je pozitivnější. Jako první krok bys měla vědět, které potraviny jsou lepší a které horší pro tvé zdraví. Vím, že tvým cílem je hubnutí, ale to jde ruku v ruce s lepším zdravím. Jez víc toho, co je zdravé, a méně toho, co není tak zdravé. A uvidíš, že nejen výrazně zlepšíš své zdraví a vitalitu, ale začneš si také všímat pozitivních změn ve svém vzhledu!

META č.3: FYZICKÁ AKTIVITA

Pohyb. Cvičení. Sport. Jak jen to chceš nazvat. Pokud je tvým cílem ztráta tuku – musíš cvičit. Pokud je tvým cílem cítit se na vrcholu světa a dobýt všechny své sny, musíte ABSOLUTNĚ bezpodmínečně cvičit! Ano, zní to nesmlouvavě, a taky to tak znít má. Najdi si něco, co tě bude bavit. Nezkoušej hned nějaké hardcore věci. Nemusíš dokonce ani chodit do posilovny. Můžeš cvičit doma. Můžeš jít plavat, jít na kolečkové brusle… Sakra, „jednoduchá“ chůze venku je skvělá forma cvičení pro začátečníky! Snad i ta nejlepší, a proto bych ji doporučila všem začátečníkům a každému, kdo chce zhubnout.

META č.4: TUŽBA → PLÁN → PROVEDENÍ

Víš, s tím, jak zhubnout pro začátečníky je to jako s čímkoliv jiným: pokud chceš uspět, musíš VĚDĚT, co děláš. A právě teď jsi to vzala za správný konec, takže high five! Rovněž je nutné pochopit, že je třeba se neustále učit. Určitě můžeš začít s velmi málo informacemi, jen se snadno implementovatelnými akčními kroky. Ale myslím, že se obě shodneme, že je lepší začít s mnohem VÍCE informacemi, abychom se vyhnuly ošklivým zraněním a nechtěným (a zbytečným) neúspěchům.

Pokud tedy chceš jít ještě o krok dále, podívej se na můj e-book Odhal své FIT já! Shromáždila jsem nejběžnější otázky týkající se hubnutí a jednou provždy jsem na ně odpověděla. Kromě toho jsem do e-booku zahrnula celých 7 dní snadných lahodných jídel s recepty a také celý 7-denní tréninkový plán, který můžeš dělat doma, protože nevyžaduje vůbec žádné vybavení. Podívej se zde.


Shrňme si, jak jsme dnes diskutovali na téma jak zhubnout pro začátečníky: Chceš se dostat z bodu A (=smutná “blobka” nespokojená se svým tělem) do bodu B (=sebevědomá vítězka sršící energií, která otáčí hlavy a cítí se úžasně ve své vlastní kůži). To znamená, že se musíš naučit jíst tak, abys dosáhla svých cílů, musíš začít být aktivnější a začít měnit své myšlení tak, aby to všechno vydrželo a šlo ještě dále.

Nyní bych ráda věděla: proč jsi se rozhodla, že chceš na sobě začít pracovat? Co bylo tím spouštěčem, díky kterému jsi řekla: „Tak a dost, teď zhubnu!“? Nebo mi pověz cokoli máš na mysli související s tématem hubnutí pro začátečníky. KOMENTUJ níže.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výborně! Email už je na cestě 💌


Zkontroluj svůj inbox a složku hromadné.

Důležité!

Je možné, že email s kuponem přijde do složky HROMADNÉ/Promotions. Aby sis byla jistá, že nezmeškáš žádné další výhodné nabídky a dárečky, přesuň můj email do inboxu a ulož si adresu.